Ingvild Bretten Berg (generalsekretær Norges Skiforbund), Svein Mundal (WC Kvitfjell), Ole Kristian Kirkerud (daglig leder), Janne Dørum (WC Kvitfjell), Roger Theodorsen (logistikkansvarlig) og Erik Røste (skipresident).

Kvitfjell fikk gjev pris

Kvitfjell fikk den gjeve prisen som årets TV-sendte skirenn i Norges Skiforbund. Prisen ble utdelt i helga i forbindelse med årets anlegg- og arrangørseminar.

Årets arrangør innenfor de TV-sendte skirennene ble Hafjell Kvitfjell Alpin AS med World Cup Alpint i Kvitfjell.

Begrunnelse: Sist sesong var det i Norge mer enn 55 TV sendte skirenn i Norge av høy kvalitet. Å peke på en kandidat som utmerket seg var derfor krevende med så mange gode fremoverlente arrangører. Det var imidlertid en arrangør som utmerket seg ved å gjennomføre et så betydelig løft at det faktisk ble nevnt spesielt under FIS sitt vårmøte i mai. Det var kjent i media at World Cup Alpint i Kvitfjell fikk noe kritikk av FIS etter sitt renn i 2018. Arrangøren angrep denne kritikken positivt med å sette i gang et større konsept med mannskap, bakkeprepp, hospitality, service osv. i samarbeid med mange aktører og løftet arrangementet så betydelig på alle disse områdene at det som sagt ble nevnt spesielt av FIS etter sesongen som et prakteksemplar på hva en arrangør kan utrette på et år når mange jobber sammen om et mål.