Dale frem til 2022

Norges Skiforbund Alpint og Dale of Norway har fornyet avtalen frem til 2022.

- Vi er kjempe stolte av å fortsette samarbeidet med alpinlandslaget. Med bakgrunn i våre fokusområder og alpints globale rekkevidde ser vi frem mot å utvikle samarbeidet videre og til nye høyder. En av våre kjerneverdier er varme, noe som gjenspeiler seg i de fantastiske profilene og den sterke «vi» kulturen felleskapet står for, sier sponsorsjef i Dale of Norway, John-Olav Evans.

Dale of Norway har levert VM- og OL-gensere til våre norske skihelter i en årrekke. Den aller første offisielle skigenseren designet vi til vinter-OL i Cortina d'Ampezzo i 1956. Siden da har firmaet vært offisiell leverandør til Norges Skiforbund, og har designet nye gensere til hvert eneste vinter-OL og ski-VM. Det er blitt en rekke kjente, og etterhvert legendariske, idrettsutøvere som har båret en Dale of Norway-genser.

- Alpinlandslaget har over lang tid hatt en sterk tilknytning til Dale of Norway og er stolte over å ha landet en forlengelse av sponsoratet frem til 2022. «Alpingenseren», VM, samt OL genseren har blitt et essensielt plagg som utøverne og støtteapparatet klær seg med stolthet sesong etter sesong. Vi gleder oss til flere gode øyeblikk med Dale of Norway i årene som kommer, sier markedsjef for alpint i Norges Skiforbund, Christopher Frankum.

Gå til Dales nettsider

NIF-EPI03, 03