Nå kan dere sende inn forslag om hvem som bør få NSFs hedersbevisninger

Kjenner du noen som fortjener å bli hedret? Vi oppfordrer klubbene til å sende inn forslag til kandidater foran Skitinget i Molde.

Norges Skiforbund har flere ulike hedersbevisninger. Dette er:

• Norges Skiforbunds Plakett
  • Norges Skiforbunds Gullmedalje
  • Norges Skiforbunds Pokal

Dette er kriteriene for tildeling

Hedersbevisninger besluttes tildelt av Norges Skiforbunds Hedersbevisningskomite etter forslag fra skikrets eller skiklubb.

Hedersbevisningskomiteen består av Sverre K. Seeberg (leder), Per Ottesen, Johan Baumann, Toril Skaflestad, EvaTine Riis-Johannessen og Erik Røste.

Det er å foretrekke at hedersbevisningene deles ut i forbindelse med Skiting, Skikretsting eller andre arrangement i regi av Norges Skiforbund eller skikretsen.

Neste anledning for å dele ut hedersbevisninger er derfor Skitinget i Molde 11.-12. juni.

Forslag til kandidater bes sendt Hedersbevisningskomiteens sekretær Øistein Lunde på epost oistein.lunde@skiforbundet.no innen 20. april.

TIDLIGERE VINNERE