Raw Air Rekruttsamling

Oslo, Akershus og Østfold Skikrets i samarbeid med Tomter Hoppteam og Kollenhopp har gleden av å invitere skihoppere i regionen til Raw Air Rekruttsamling i Granskollen Hoppsenter på Tomter i Indre Østfold kommune lørdag 25. og søndag 26. September 2021.

Arrangementet passer like godt for nybegynnere som ønsker en introduksjon til skihopping som for de som har noe skierfaring fra før. Tilbudet er gratis for alle utøvere, og utstyr kan lånes for de som ikke har. Anlegget vil ha åpen kiosk hele helgen.

Grunnet smittevernhensyn og kapasitetsplanlegging ber vi om forhåndspåmelding her. Påmelding SAMLING

Lørdag fra kl 11.00 vil det bli introduksjon og skihopping for alle ferdighetsnivåer og variert treningsaktivitet fordelt på 3 økter.

Søndag kl 12.00 avsluttes samlingen med det tradisjonsrike hopprennet Høstspretten i Granskollen med hopping i alle bakker fra K5 til K28. Premiering til alle utøvere. Påmelding til hopprennet skjer via www.minidrett.nif.no eller ved oppmøte lørdag. Påmeldingsavgift 130 kr.

Detaljert program for samlingen finnes her.

Invitasjon og påmelding til søndagens hopprenn finner her.  Påmelding renn

HUSK Å TA MED:

• Regntøy (hoppbakkene blir vannet for å få gli)
  • Skisko (langrenn) (for de som ikke har vil det være mulig å låne)
  • Hjelm (for de som ikke har vil det være mulig å låne)
  • Treningstøy til innendørstrening (ikke nødvendig med innesko da det ikke er lov med sko i turnhallen)

Kle deg etter værforholdene.

For spørsmål kontakt ØSK Hopp på tlf: 957 83 299

Granskollen hoppsenter og skileikanlegg er lokalisert ved idrettsparken i Tomter i Indre Østfold Kommune.

Kart

Granskollen har 5 bakker i størrelse fra K5 til K40, hvorav 4 har plast for sommerhopping. Anlegget er ett av 3 aktive hoppanlegg i Østfold, og er eneste helårsanlegg med plast. Anlegget har nylig fått en overhaling med to nye rekruttbakker, minialpinbakke, nytt snøproduksjonsanlegg og nytt flomlysanlegg. Anlegget eies og drives av Hobøl Idrettslag.

Raw Air Akademiet er ett allsidig treningsopplegg basert på Norges Skiforbunds utviklingsmodell. Modellen baserer seg på allsidighet, bevegelsesglede, utfordringer og mestring. Les mere om Raw Air Akademiet og skiforbundets utviklingsmodell her.

ØSK Hopp er ett treningssarbeid bestående av hopp og kombinert klubber tilknyttet Østfold Skikrets. Vi har lokale tilbud til utøvere fra 5 års alder og oppover. Våre eldre utøvere trener mye i Midtstua rekruttanlegg i Holmenkollen, og flere av våre utøvere inngår i treningsgruppen til Kollenhopp.

nif-epi04, 04