Løypeseminar 2020

Grunnet Covid-19 situasjonen, har Skiforeningen og Norges Skiforbund besluttet å gjennomføre årets LØYPESEMINAR som et webinar.

Vi ønsker på denne måten å opprettholde kontakten med bransjen, og håper at vi gjennom denne nye kanalen kan nå ut til enda flere løypekjørere. Seminaret vil som vanlig ha både praktisk og teknisk fokus. I tillegg får vi noen tilbakemeldinger fra skisporets superbrukere.

Det du trenger for å delta er tilgang til PC eller nettbrett. Meld deg på webinaret via påmeldingsknappen nederst på denne siden. Da vil du motta en mailbekreftelse med en lenke som du skal benytte for å koble deg opp på webinaret 10. nov.
Lenken fungerer fra kl. 1715. Telefonnummer teknisk support: 976 71 228

Webinaret direktesendes og det vil bli anledning til å stille spørsmål underveis. Du kan også sende inn spørsmål på forhånd til Marit.Gjerland@skiforbundet.no innen 6. november. Spørsmål og svar vil bli sendt deltakerne i etterkant av webinaret.

Deltakelsen er gratis.

Norges Skiforbund og Skiforeningen, i samarbeid med maskinleverandørene Antra og Owren, ønsker velkommen til et variert, nyttig og spennende program.

Vedlagt lenke til program med informasjon rundt påmelding