LO RAW Air ungdomssamling Vikersund

Da er det mulig å melde seg på til samlingen for gutter og jenter i alderen 12 - 16 år. De yngste kan ikke være yngre enn født i 2009.

Da er vi klare til å invitere dere til Vikersund. Invitasjonen finner du under.
Representanter for WC landslagene våre vil komme, så dette kommer til å bli helt topp. Vi skal ha foredrag både for foreldre og utøvere.

Invitasjon

Det blir en flott helg med hopping og testing av alle utøvere. Programmet blir sendt ut når vi har det helt klart.

Merk: Her kan det skje endringer, og de kan komme raskt. Smittevern er selvsagt en prioritet.
Er det utøvere som viser tegn til sykdom før samlingen, skal de ikke reise til Vikersund.

Ved lokale utbrudd, som tilfelle er i Hamar for øyeblikket, så vil det ikke bli anledning til å komme.

Det hviler et ansvar på både deltagere og arrangør for at dette skal gå bra.

Alle skal sette seg inn i skiforbundets koronaveileder før de kommer. Denne oppdateres fortløpende, så sjekk så ofte du kan!.

Igjen; Vi gleder oss til å se dere, men vil gjøre oppmerksom på at det kan skje endringer på kort varsel.