Invitasjon til samling til høsten

Fellessamling for gutter og jenter født i 2008 og 2009 i Sandefjord 20.-22. oktober.

Påmeldingslink til arrangementet er delt i spond gruppen og er en del av en 3 trinns påmelding:

1. En ikke-bindende påmelding. Denne har frist Fredag 25. august. Dette gir bedre oversikt over hvor mange som kan tenke seg å være med på samlingen, som igjen kan gi oss et bilde på hvor mange støtteressurser vi har bruk for. Basert på dette estimerer vi hvor mye samlingen vil koste.
  2. Bindende påmelding. Basert på påmelding i steg 1 mottar dere estimat på pris for samlingen i tillegg til oversikt over påmeldte. Dere vil så motta en ny frist for når dere må melde dere av samlingen, dersom dere ikke kan likevel. Etter fristen er utgått er din påmelding bindende. Det vil si at du er pliktig å betale for samlingen, selv om du til formodning ikke har mulighet til å delta.
  3. Betaling. Etter at fristen i steg 2 er utgått vil dere motta en ny frist hvor summen for samlingen må innbetales. Dette gjøres inn til en felles konto.

Påmeldingslink til samling i Sandefjord: https://www.survey-xact.no/LinkCollector?key=WM4HSLPTU692  Per nå er det holdt av 100 sengeplasser på Scandic Park Sandefjord. Det blir 4-5 økter, samt sosialt opplegg i det ene konferanserommet på hotellet på lørdagen. Vi har også tilgang på stort badebasseng på hotellet.

Link til Spond gruppe: https://group.spond.com/YIDQE

Trenerteamet som følger opp øktene er på et høyt nivå. Det er primært vi som er trenere på 15-16 årsgruppen i LYN SKI som står ansvarlig for opplegget, men det er også mulig det kommer trenere fra andre klubber inn etter behov.