BAMA Ungdommens Holmenkollrenn - AVLYST

Det er med tungt hjerte av vi må informere om at vi dessverre må avlyse BAMA Ungdommens Holmenkollrenn 2021 grunnet Covid 19 og restriksjoner dette medfører.

Arrangement, i nasjonalt karakter og omfang av utøvere som Bama UHR har, er ikke gjennomførbart i sin vanlige form. Vi har fått flere henvendelser på om vi skal gjennomføre rennet, og velger derfor nå å gå ut med informasjon om avlysningen for rennet 2021. Vi ønsker alle hjertelig velkommen til BAMA Ungdommens Holmenkollrenn 2022 - og håper vi da kan få arrangere rennet i sin gode og vante form for alle 13- 14 åringer i hele landet.

Vi jobber nå med å sette opp et alternativ renn for samme årstrinn, og vil komme tilbake til formen på dette så raskt som mulig. Det vil da være et regionalt renn for Østlandet, arrangert på Eineåsen skianlegg.

Vi oppfordrer andre regioner som har mulighet til det, å gjøre det samme i sin region, slik at 13 - 14 åringene som skulle gått renn i Holmenkollen vil ha et alternativ helgen 6.-7. februar.

Vi gleder oss til å se alle igjen i 2022. da skal vi sørge nok en gang for et fantastisk BAMA Ungdommens Holmenkollrenn.

Hilsen
Arrangør Bærums Verk Hauger