Freestyle Akershus Skikrets

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 03.03.2023 Til 03.03.2023 Arr. navn Krets- Cup Big Air Arrangør Bærums Skiklub Gren Freeski Krets Akershus Skikrets Live
Fra 05.03.2023 Til 05.03.2023 Arr. navn NOR Freeski Cup Big Air - Kirkerudbakken Arrangør Bærums Skiklub Gren Freeski Krets Akershus Skikrets Live

NOR Freeski Camp 2022

I helgen samlet vi 150 jenter og gutter i alderen 10-15 år fra hele Norge for årets NOR Freeski Camp i samarbeid med DNB og Scandic. Det ble en rå helg med fokus på samhold og idrettsglede!

Sesongstart

Styret i Akershus Skikrets ønsker skiløpere på alle nivåer og i alle våre grener lykke til med sesongen som starter nå snart.

Freeskitirsdag på SNØ!

De tre kommende tirsdagene vil det bli arrangert uhøytidelige event på SNØ fra kl. 18-20 med landslagsutøver Mats Bjørndal i spissen!

NOR Freeski Jentecamp 2022

I helgen kunne vi endelig invitere til jentecamp med overnatting igjen! Sammen med DNB, Scandic og Spar Norge har vi hatt en knallbra helg sammen med 56 rå jenter fra hele Norge!

NOR Freeski Camp 2022

Vi gjentar fjorårets suksess og inviterer sammen med DNB og Scandic til NOR Freeski Camp i Lørenskog og Lillestrøm 26.-27. november!

Byttehelgen

Få flere ut i skiløypene - meld klubben på Byttehelgen

NOR Freeski Jentecamp Oslo 2022

Etter tre år med lokale jentecamper – som har vært en suksess – er det en glede at vi igjen kan invitere til en sentral jentecamp i Oslo, lik den første jentecampen vi arrangerte i 2019. Sammen med Scandic og DNB inviterer vi jenter født i 2006-2012 til en lærerik og morsom helg med varierte aktiviteter 30. september til 02. oktober.

Vi inviterer til lokale jentecamper!

Sammen med DNB og deres initiativ #huninvesterer inviterer vi til lokale jentecamper over hele Norge lørdag 27. og søndag 28. august! Sammen skal vi vise at også #hunkjørerfreeski.

se flere nyheter Vis alle nyheter
nif-epi04, 04
Foto: Heiko Junge / NTB