Inntakssamling Nord-Norsk Skilinje

Nordnorsk skilinje har gleden av å invitere til den årlige inntakssamlingen til skilinja i Nordreisa. Samlingen starter etter KM langrenn i Bardu, søndag 25. januar kl 18.00 og avsluttes med lunsj på skolen tirsdag 27.02.

Hensikten med denne samlingen er å gi deg som har lyst og vurderer å starte på skigymnas høsten 2015, ett innblikk i hvordan forholdene er lagt til rette for løpere her på Skilinja. Du vil få delta på våre treninger og få et innblikk i hvordan skolehverdagen fortoner seg sammen med de øvrige løperne. I vedlagt brosjyre finner du informasjon om Nordnorsk skilinje, og på vår facebookside «Nordnorsk skilinje» kan du se litt av hva vi driver på med i vår treningshverdag.
Om det trengs, hjelper skolen til med overnatting. Meld fra ved påmelding. Samlingen er gratis.
Om du ikke har anledning til å delta på denne samlingen, er det muligheter for å hospitere i løpet av vinteren. Dersom dette er mer aktuelt er det bare å ta kontakt med oss så finner vi en løsning.

Er det noen spørsmål rundt samlingen eller skilinja er det bare å ringe!

Trenerne på skilinja er til stede på de fleste kretsrenn i langrenn og skiskyting utover vinteren, så det er bare å slå av en prat.

Påmelding på mail innen 16 januar til: Vegard.Karlstrom@tromsfylke.no

Utstyr til samlinga:
Skiutstyr i begge stilarter, treningsklær, joggesko, sovepose, håndduk og godt med klær til skifte.

Trenere på skilinja:

Nils Tore Andreasen, seksjonsleder (976 90 619)
Karl-Gunnar Skjønsfjell, langrenn (916 84 062)
Vegard Karlstrøm, langrenn (975 07 307)
Arnt Ove Skjellberg, skiskyting (930 13 316)

Inivtasjon