Klart for Kvaløyatrippelen 2014

Da er opplegget for årets Kvaløyatrippel klart. Konkurransedag blir søndag 14. september. Det blir nytt opplegg i år: mer intimt og trippel for alle årsklasser

Årets Kvaløyatrippel vil skje med skihuset på Storelva som hovedområde, og oppmøtested. Slik håper vi å samle både deltakere og arrangement på en bedre måte. Vi har med det også endret løype og traseer, men fortsatt skal K3 være en tøff fysisk prøve. Vi håper årets opplegg vil favne både bredde og elite på en god måte. Velkommen til årets K3.

Meld deg på her: http://registrering.eqtiming.no/?EventUID=7522

Også de yngste klassene får trippel i år. Den består av hinderløype, en lett terrengsykkelløype og motbakkeløp til Storelvadalen.

Klassene fra 13 år og opp starter på Håkøya, med rulleski. Etter en distanse på Håkøya, går man til veksling ved Eide Handel. Fra Eide Handel skal man sykle langs hovedveien til skihuset på Storelva. Her skal alle inn i en lett rundbane, som er ca. 1,15 km. hver runde. Denne kan sykles med hybrid, men terrengsykkel er nok en fordel.

Trippelen avsluttes med valgfri løype/trasé opp til Rødtinden. Merk at nedoverløpingen er borte.

Etter konkurransen er det samling inne på skihuset.

Se invitasjon og kart under:

KVALØYTRIPPELEN 2014 INVITASJON

KART 2014