Invitasjon til inntakssamling på Nordnorsk skilinje

Vi har gleden av å invitere deg til vår årlige inntakssamling på Nordnorsk skilinje.

Samlingen starter etter KM langrenn på Skjervøy, søndag 26. januar kl 18.00 og varer fram til en nydelig lunsj på skolen tirsdag 28.02 ca. kl 13.30.

Hensikten med denne samlingen er å gi deg som har lyst og vurderer å starte på skigymnas høsten 2014, ett innblikk i hvordan forholdene er lagt til rette for løpere her på Skilinja. Du vil få delta på våre treninger og få et innblikk i hvordan skolehverdagen fortoner seg sammen med de øvrige løperne.

I vedlagt brosjyre finner du informasjon om Nordnorsk skilinje, og på vår facebookside «Nordnorsk skilinje» kan du se litt av hva vi driver på med utover høsten og vinteren.

Om det trengs, hjelper skolen til med overnatting. Meld fra ved påmelding. Samlingen er gratis.

Er det noen spørsmål rundt samlingen eller skilinja er det bare å ringe! Vi trenerne er også til stede på de fleste kretsrenn i langrenn og skiskyting utover vinteren, så det er bare å slå av en prat.

Påmelding på mail innen 19. januar til vegard.karlstrom@tromsfylke.no

Invitasjon med program

Utstyr til samlinga: Skiutstyr i begge stilarter, treningsklær, joggesko, sovepose, håndduk og godt med klær til skifte. Skiskyttere husk våpen.

MVH trenerne på Nordnorsk skilinje:  Nils Tore Andreasen, seksjonsleder (97690619) Karl-Gunnar Skjønsfjell, langrenn (91684062) Vegard Karlstrøm, langrenn (97507307)  Arnt Ove Skjellberg, skiskyting (93013316)