Foto: Mikkel Frodahl

TD-kurs, trenerkurs og samlinger

Vinteren nærmer seg og det er på tide å begynne å tenke på randonee-sesongen. NSF randonee har planer om å arrangere både treningssamlinger, TD-kurs og trenerkurs.

Først ute er den tradisjonelle åpne breddesamlinga i starten av desember. I år blir den 1.-4. desember i Sogndal. Helga etter, fredag 9. og lørdag 10. desember, er de første konkurransene i årets randoneecup, og blir arrangert av Romsdal Randoneeklubb. Konkurransene blir i Romsdalen, stedet blir nærmere bestemt når vi vet litt mer om snøforholdene.

I sammenheng med disse konkurransene blir det arrangert et TD-kurs. I 2017 starter vi med et etterlengtet trenerkurs, som blir 27.-29. januar i Meråker. Helgen etter (3.-5.februar) flyttes aktiviteten nordover, med randonee breddesamling i Lyngen.

Sett av disse datoene hvis noe av dette virker interessant, mer informasjon kommer etter hvert. Resten av datoene for konkurransene i randoneecupen er straks klare og vil bli lagt ut snart, sammen med terminlister for annen randoneeaktivitet som skjer utover vinteren.

NSF