Samarbeidsavtale

Gaustablikk Høyfjellshotell og Skisenter har inngått en treårig sponsoravtale med Norges Skiforbund og landslaget i randonee.

Lørdag 25. januar ble en 3-årig sponsoravtale mellom Gaustablikk Høyfjellshotell og Skisenter og Norges Skiforbund randonee signert på Gaustablikk.

Avtalen ble signert under breddesamlingen på Gaustablikk. Foruten representanter fra Norges Skiforbund og Gaustablikk, deltok aktive randonee-entusiaster på samlingen i helga.

Fakta
Gaustablikk Skisenter er en del av Gaustablikk Holding, som også eier Gaustablikk Høyfjellshotell, Gaustablikk Apartements og Gaustablikk Eiendom. Gaustablikk Skisenter åpnet i 1970, og består i dag av 12 heiser og 32 km nedfarter. Anlegget ligger fra 960 – 1310 moh. Det er terrengpark samt 80 km langrennløyper. Anlegget har servicesenter med skiutleie, skiskole, kafeteria og familieafterski. Gaustablikk Høyfjellshotell består av hotellrom, hytter, leiligheter, bar, restaurant og velværeavdeling. Gaustablikk Holding er heleid av søsknene Britt og Lars Svartdal.

Se mer på  www.gaustablikk.no

NSF