Breddesamling Hintertux

NSF Telemark inviterer til den tradisjonsrike breddesamlingen i Hintertux 30.september - 9. oktober

I uke 40, som de 10 tidligere år, går turen til vakre Zillertal og Hintertux. Dette har blitt en tradisjon for alle som ønsker å starte skisesongen litt tidligere. Dette gjelder de som ønsker frikjøring, finpusse skiteknikken eller trene for å stabilisere seg i toppen nasjonalt eller internasjonalt, med andre ord en samling for ALLE uansett nivå, alder eller ambisjoner! En fin mulighet til å bli kjent med andre telemarkinteresserte.

Praktisk informasjon:
Samlingen foregår i uke 40, 30. september - 9. oktober. Vi kjører moderne turbuss, en sosial tur gjennom Tyskland. På vei nedover tar vi Kielferga og på hjemturen ferge mellom Hirtshals - Larvik.
Vi skal bo på Hotel Jäger og får 7 dager på ski på Hintertuxer Gletscher

Avreise
Oppmøte på Sognsvann i Oslo fredag 30. september kl 11.00.

Hjemmereise:
Vi går i land i Larvik ca kl 16.30 søndag 9.oktober. Ankommer Oslo og Ullevål Stadion ca kl 18.00.

Pris:
9.400,- Dette inkluderer reise (buss, ferge Oslo-Kiel og Hirtshals-Larvik), overnatting hotell 7 netter inkl. frokost, niste og 3 retters middag, heiskort 7 dager og kvalifiserte trenere fra NSF både på ski og barmak.

Meld deg på HER

NB! Her er det førstemann til mølla. Påmeldingen stenger når bussen er full. Siste frist fredag 26. august! Bindende påmelding.
Melder du deg på innen 10.august, er du med i trekning av årets landslagsjakke og bukse. Alle påmeldte får mer info før avreise.

God sommer, vi sees i Hintertux

NSF