Jentesamling i Bergen

Er du jente mellom 15 og 25 år? NSF Telemark inviterer til jentesamling i Bergen 2.-5.juni.

NSF Telemark ønsker velkommen til jentesamling 2.-5.juni med WC-løper og verdens nest beste kvinnelige telemarkkjører Mathilde Olsen Ilebrekke som trener!

Norges Skiforbund telemark arrangerer jentesamling for alle som kjører, ønsker å begynne, eller er nysgjerrige på telemarkskjøring – den mest tradisjonelle, allsidige, utviklende og spennende skiidretten vi har!

Det blir mye moro, og her får du sjansen til å gjøre ting du kanskje ikke har prøvd før. For eksempel koordinasjonsøkter, spenstøkter, svingteknikkøkter og crossfit. Deltakerne skal selvfølgelig også bestige ett av Bergens syv fjell, uansett vær. De andre jentene på WC-laget kommer også til å være med på samlingen.

Det blir 2-3 treningsøkter hver dag. Tiden mellom treningsøktene kan brukes til avslapping, sightseeing, shopping o.l. Det blir også sosiale aktiviteter og TACO!

Har du en treningsglad venninne, inviter henne gjerne med på jentesamling!

Oppmøte: torsdag 2. juni kl 20.00. Hjemreise søndag kl 16.00. Det er også mulig å være med på bare deler av helga!
Overnatting: Montana vandrerhjem i Bergen
Pris: 1200 kr. Frokost, lunsj, middag, overnatting og trening er inkludert i prisen.

Dette kommer til å bli gøy, slitsomt og sosialt!

Påmeldingsfrist er 18.mai!
Skjema for påmelding finner du her.

Har du spørsmål, eller ønsker du mer informasjon før påmelding, er det bare å ta kontakt med Mathilde Olsen Ilebrekke. De påmeldte får mail med program, pakkeliste og mer informasjon når samlingen nærmer seg!

Mobil: 92650034
Mail: mathilde.ilebrekke@gmail.com