Daglig leder Marcus Breivik og sportsjef Jo Mork

Gjerde ny delsponsor

Arvid Gjerde AS inngår sponsorsamarbeid med NSF telemark

Arvid Gjerde AS er lokalisert i Innfjorden i Åndalsnes. Det er en solid og godt kjent bedrift med trafikksikring som sitt hovedarbeidsområde.

"Vi er glade for å ha Arvid Gjerde AS med på laget før vi går inn i en ny spennende sesong", sier sportssjef Jo Mork.

Avtalen med Arvid Gjerde er delt med løper og landslag. Sivert Hole som kjører for Åndalses IF er ny utøver på telemarklandslaget. Det er han som er kjernen i denne avtalen.

"Arvid Gjerde AS ønsker å støtte lokalt engasjement og er aktive med støtte innen sport, kultur og næringsutvikling i vår region. Det er derfor en glede å kunne inngå en sponsoravtale med Sivert Hole og med NSF-telemark. Vi har lagt merke til prestasjonene til Sivert og ønsker å hjelpe han til å nå sine mål". Dette sier daglig leder i Gjerde AS, Marcus Breivik.

"Jeg er stolt over å ha utøvere som selv tar initiativ og forhandler frem gode avtaler både til seg selv og laget. Dette er god lagånd", mener Mork.

Arvid Gjerde har vært en god støttespiller for lokale telemarkkjørere i flere år, noe som betyr mye for telemarksporten.

NSF