Kvås IL kåret til Årets Nedslag!

På vårmøte til telemark ble Kvås IL kåret til årets Nedslag!

Dette er en pris som deles ut til den klubben som gjennom sesongen har hatt det beste opplegget rundt breddeprosjektet Telemarknedslaget.

Juryens begrunnelse:

Kvås IL markedsførte nedslaget og sitt arangement godt i forkant og undervegs, synlighet er viktig. De nådde ut til mange nye telemarkskjørere. De samarbeider også meget bra med sitt lokale skisenter, Bortelid. Spesiell honør til to ildsjeler i Kvås IL, Frank Otto Røiseland og Jan Rune Birkeland. Gratulerer!

I premie får Kvås IL fem sett barneskipakker til klubben.

- Det vil være til stor hjelp at vi nå har ski vi kan låne bort til vinteren. Vi hadde egentlig bestemt oss for at vi måtte skaffe noen barneski før neste vinter, så dette kunne ikke passet bedre, sier Jan Rune Birkeland. Jeg må bare si tusen takk på vegne av oss fra Kvås.

Se her for nyhetssak fra arrangementet!

Telemarknedslaget har til hensikt å synliggjøre telemarksporten ute i klubbmiljøene, på skidestinasjoner og under arrangementer. Det brukes en spesialtilpasset skaphenger med telemarkutstyr og promoteringsmateriell fra våre samarbeidspartnere.

NSF