Håkon Vego fra Kårvatn Fjellutstyr viser frem klær til Sportssjef Jo Mork.

Crazy Idea ny samarbeidspartner

Det italienske klesmerke Crazy Idea blir leverandør av yttertøy hos telemark- og randoneelandslagene.

Det er Kårvatn Fjellutstyr som er importør og har agenturet på Crazy Idea i Norge. Dette er ett nytt merke for deres del. Crazy Idea er høykvalitetsklær fra Italia, og som produserers i Italia. De har spesielt fokus på vekt og funksjonalitet, og retter seg inn
mot randonee-, tur- og frikjøringssegmentet i tillegg til løpe- og klatretøy for sommerbruk.

Crazy Idea blir en totalleverandør av yttertøy til både telemark- og randonee landslaget.

- Det er veldig gledelig å få Kårvatn Fjellutstyr med Crazy Idea med på laget, sier Sportssjef Jo Mork. Da er vi sikre på å få kvalitetsklær til vårt behov. Vi ser frem til et samarbeid med Kårvatn Fjellutstyr, vi har samme interesser og drar i samme retning, samtidig vil de være en viktig bidragsyter for å utvikle randoneesporten i Norge, sier Mork.

- Vi er en liten aktør i et stort marked der vi har valgt å spesialisere oss med funksjonelt utstyr for både tur og idrett i fjellet,  Sier Håkon Vego fra Kårvatn Fjellutstyr AS. - Vi er små, men spisse og ledende i vårt segment. Dermed er vi også stolte av å kunne samarbeide med telemark- og randoneelandslagene, som til tross for størrelsen leverer både gode resultater og profesjonalitet, i tillegg til en god dose godt humør!

Kårvatn Fjellutstyr har i tillegg til Crazy Idea også agenturet på SkiTrab ski, Sir Joseph dunprodukter, Contour skifeller og Majesty ski

Les mer om Crazy Idea her!

Les mer om Kårvatn Fjellutstyr her!

NSF