Flott innsats på hovedlandsrennet 2014

Hovedlandsrennet 2014, ble avviklet i Lierberget hoppsenter utenfor Hamar. 4 utøvere fra Telemark og Vestfold skikrets deltok i laghopp og individuelt hopprenn.

Dessverre slo værgudene til med snøvær og rennet ble litt stykket opp, men arrangørene gjorde en flott innsats og fikk avviklet laghoppingen meget bra. Utsatt offisiell trening og ingen prøveomgang i individuelt renn så ikke ut til å prege TVS's sine hoppere nevneverdig. Alle leverte flott og sikret 10 plass i laghoppingen fredag kveld. Disse var med fra TVS, Sander Bjørndalen, Heddal IL G15 - Erik Johannessen, Botne SK G15 - Sigurd Ilestad Botne SK G 15 - Robin Nalum Nanset IF G16.

Resultater laghopp her: http://www.skiforbundet.no/Documents/Arrangement/HL%20nordisk%202014%20-%20Vang/2014%20Resultater%20laghopp.PDF

Resultater individuelt her: http://www.skiforbundet.no/Documents/Gren/Hopp/RC/Resultater/Hovedlandsrenn/010314%20Hovedlandsrenn%20alle%20klasser.PDF