Fra v: Kristian Glasius Hegg, Eirik Bergene Aabrekk, Iver Johan Knotten og Vebjørn Hegdal.

5 plass på stafetten i HLR 2014

Flott innsats av ALLE involverte, lagleder, smørere, foreldre, utøvere og alle som stilte opp da årets hovedlandsrenn ble flytta fra Stryn til Gåsbu på meget kort varsel sist helg.

Totalt deltok 18 jenter og 46 gutter i HLR fra TVSK. Av disse var Larviks ski Vebjørn Hegdals  3 plass på normaldistansen i klassisk det beste resultatet. Han leda klart hele veien, men ble offer for snøvær sammen med flere av de sist startende i gutter 16 år. Eirik Bergene Aabrekk fra Runar fikk en flott 9 plass i samme klasse. Andreas Bø Søli fra Ørn fikk en flott 16 plass i gutter 15 år. Av jentene ble det en 29 plass på Hanna Kristine Larsen fra Heddal. Vi hadde også flere videre fra sprintprologen, men ingen gikk videre fra kvartfinalene.

Vi stilte med 12 guttlag og 4,5 jentelag i stafetten. Det var med 160 guttelag og 70 jentelag totalt, så en tøff jobb for de som gikk 1 etappe! 1 laget til guttene fikk en god 5 plass, men også 3 andre lag fra TVSK var inne på premieplass. Jentenes 1 lag fikk en fin 20 plass.