Freestyle Telemark og Vestfold Skikrets

Idrettens kompetansehelg m/TD kurs

Den 12.-13. november arrangerer Telemark idrettskrets sammen med Telemark og Vestfold skikrets for første gang en kompetansehelg. I tillegg til en rekke kurs vil temaet være: "Hva slags barne og ungdomsidrett ønsker vi å tilby i idretten" og "hvordan skal vi få flere jenter med lengre i idretten"?

Stipend 2016

Da er det klart for å søke om stipend fra Telemark og Vestfold skikrets. Utedelingen av stipend vil skje på kretsen sitt høstmøte i oktober. Mer info finner du ved å klikke på saken. Søknadsfrist: 1. oktober

Miljøsamling 4-5. juni - aktiviteter for alle

Telemark og Vestfold skikrets har igjen gleden av å inviterer utøvere i alderen 11-17 år, til en flott aktivitets helg 4-5. juni. Her er noen av de som gleder seg til å møte dere; landslagshopper Daniel Andrè Tande, tidligere landslagsløpere Ella Gjømle kommer og Hoppsjef Clas Brede Bråthen skal snakke om suksessen til Hopplandslaget.

Invitasjon til skicross-camp

Velkommen til camp i skicross på Folgefonna i perioden 1. - 4. juli. Breddesamling for aldersgruppa 10 år og oppover. Sjå invitasjon og påmeldingslink.

Et Skråblikk Fra NM På Hovden

Med NM på Hovden friskt i minnet er det vel greit med en liten oppsumering av alt det fantastiske som skjedde i den lille bygda fra torsdag til søndag. Her er 10, kall det fun facts, om det som gikk ned disse dagene.

se flere nyheter Vis alle nyheter