Herregenser

Damegenser

Genser-bestilling til Hovedlandsrennet

I forbindelse med Hovedlandsrennet i Stokke 27.2.-1.3.har vi innhentet tilbud på genser med Sør-Trøndelag skikrets logo. Vi har fått tilbud om en sort Swix-genser (starlit Polo)i dame og herremodell. Prisen på denne er kroner 300,- Eventuelt kostnader ift. trykking kan påkomme, dette blir avklart i løpet av uka.

For at vi skal rekke å få disse genserne klar til vi reiser er vi avhengig av rask tilbakemelding fra klubbene. Her er det fint om oppmann/trener/forelder for de aktuelle alderstrinn (jenter og gutter født 1999 og 2000) kan ta et ansvar for informasjon ut til utøverne og sende en samlet bestilling tilbake til Arnhild Skaanes innen 13. februar. Det er sikkert mulighet for foresatte å bestille disse også dersom noen ønsker det!

(Samlet faktura vil bli sendt til de respektive klubber sammen med resten av felleskostnadene til Hovedlandsrennet)

Sett inn følgende opplysninger i bestillingen:

Navn:    Klubb:   Størrelse herre:               Størrelse dame:

Fint om dere også informerer om Facebook-siden som heter Hovedlandsrennet 2015 Sør-Trøndelag skikrets. Be om å bli medlem så legger vi deg til :-)