Dalgårdstafetten utsettes

Etter befaring og diskusjoner med Trondheim Bydrift i Granåsen i dag har vi dessverre besluttet å utsette/avlyse Dalgårdstafetten som var planlagt onsdag 22. januar. Fremdriften i snøproduksjonen har gått senere enn planlagt og i dag er det ikke nok løyper til å gjennomføre stafetten. I tillegg er det i dag en del stein  i løypa på enkelte plasser. Usikkerhet om hvilke løyper som kunne bli klar til onsdag, var hovedårsaken til at vi tok denne beslutningen. Granåsen er imidlertid OK for trening, samt at det vil blir produsert mere snø i løpet av denne uken.

Vi ser selvfølgelig på alternativer datoer for gjennomføring av stafetten. Et alternativ er å arrangere Dalgårdstafetten onsdag 29. januar dersom Bratsberg IL ikke får gjennomført sitt renn den dagen, men dette forutsetter selvfølgelig at Granåsen blir klar og er ledig.

Vi prøver til det ytterste å få arrangere renn, men det er dessverre en del faktorer vi ikke rår over. Vi beklager på det sterkeste at vi ikke får gjennomført nå på onsdag. Så fort vi vet mere, antageligvis til helga, så vil dette blir publisert på vår hjemmeside (www.billangrenn.no) og på e-post.

mvh

Byåsen IL