Team Veidekke Vest

Fredag 06. mars kl. 19.00, vert det informasjonsmøte om Team Veidekke Vest ved SAS Radisson Blue Trondheim Airport.

Informasjon om Team Veidekke Vest

Team Veidekke Vest er en spisset langrennsatsning for seniorløpere i Agder og Rogaland Skikrets, Hordaland Skikrets og Sogn og Fjordane Skikrins. Laget etableres i samarbeid mellom de tre skikretsene og Norges Skiforbund. Laget vil bestå av 8-10 utøvere. Team Veidekke Vest skal være etablert innen 1. mai 2015. Det vil bli informasjonsmøte om teamet for løpere, ledere og andre interesserte i forbindelse med junior-NM i Hommelvik og senior Norges cup i Meråker.

Meld på via facebook arrangement: https://www.facebook.com/events/1599480580285819

Informasjonsmøtet blir avholdt på: SAS Radisson Blue Trondheim Airport 6. mars 2015 klokken 19.00. Lederne for langrennskomiteene i de ulike kretsene vil være tilstede.

Avstand fra Meråker til Værnes er 40 kilometer.

Avstand fra Trondheim til Værnes er 27 kilometer.

På møtet vil det bli informert om uttakskriterier, trenerutlysing, sportslig opplegg og finansiering av teamet. Det vil bli lagt ut informasjon på kretsene sine hjemmesider etter informasjonsmøtet.

Postadresse: Sogn og Fjordane Skikrins, Postboks 221, 6802 Førde Besøksadresse: Firdaveien 6, Førde