Sponsor-info

Les vår sponsor brosjyre her

Vi håper nettop du eller din bedrift vil være med som samarbeidspartner/sponsor på Rulleski Grand Prix.

Vi kan tilby profilering på nett streaming, arena, storskjerm på arene, nettsider, kurs for ansatte, treningsopplegg for ansatte, gratis deltakelse. Vi vil også arrangere rulleski søndager noen søndag formiddager i sommer, her vil også våre sponsorer få muligheten til å profilere seg. Hit vil vi hente profiler for teknikk kurs m.m kom å lær.

Dette er Rulleski Grand Prix(RGP)
RGP ble arrangert for første høsten 2013, dette ble et meget vellykket arrangement som vi vil videreføre. I 2013 var det ca 270 deltakere fra 8 forskjellige nasjoner. Med deltakere fra 9 – 67 år, turløpere, elite løpere og funksjonshemmede.
RGP har et tett samarbeide med NSF langrenn og vil også i 2014 være en del av Norgescup på rulleski. Det er vi meget stolte av samt at det gir oss en unik måte å presentere langrennssporten i Østfold. Da kanskje rulleski arrangement er vår måte å få elite utøverne til Østfold. Men RGP er så mye mer enn Norgescup rulleski. Det vil si at det blir konkurranser for barn, ungdom, junior, funksjonshemmede, turklasser og elite. Vi ønsker både nasjonale og internasjonale utøvere velkommen til å delta.
Rudskogen motorsportsenter er perfekt for rulleski. Banen er kupert og fin, asfalten er perfekt, sikkerheten er høy.