Nyhetsarkiv Oslo

Idrettsfest på Lillehammer: NM-veka, Norgesleker og SKI NM

I mars inviterer Norges idrettsforbund, Norges Skiforbund og Olympiaparken til idrettsfest på Lillehammer. Hele tre arrangementer går av stabelen samtidig, og bredden i norsk idrett og idrettsglede for alle skal vises fram gjennom NM-veka, Norgesleker og SKI NM.

Folkefest på MartinCrossen 2024

MartinCrossen 2024 ble en kjempeopplevelse for både utøvere, trenere og publikum. Skiglede og rekruttering på sitt beste da det ble satt nye rekorder på alle områder i flotte vær- og skiforhold med 1400 deltakere.

Fikk sin egen favorittløype i Nordmarka

Simen Hegstad Krüger (30) fikk sitt eget navnskilt i sin favorittløype i Nordmarka. Denne uka ble Hegstad Krüger fra Lyn Ski hedret på Skjærsjødammen foran cirka 100 fremmøte gjester

Smøresuksess på Sognsvann

Smøretrailerne til det norske langrennslandslaget var denne helgen plassert på Sognsvann for å smøre skiene til de som skulle ut på ski i marka. Der fikk hele 550 personer smurt skiene sine før de gikk ut i marka for helgens skitur.

Skisprell skapte masse skiaktivitet

God stemning og lekne barn og voksne i Varingskollen under helgens Skisprell-telemark. Der fikk de som deltok prøve skisprell med flere telemarkselementer.

se flere nyheter Vis alle nyheter