Trenerkurs Hopp Avlyst

Oslo Skikrets inviterer til Hopp Trener I kurs for trenere i hopp og kombinert i Oslo, med base i Midtstulia. Oppstart 15 september

Se invitasjon under

Trener 1 kurs Hopp (Kombinert)oppstart 15 september 2015

(flyttet oppstartdato fra tidligere som var 25 aug)

Trener 1 kurset er på 45 timer, hvor 1/3 er e-læring. Kurset er basert på mye praksis. Det retter seg mot trenere og ledere (min 16 år) som tilrettelegger for hoppaktivitet for barn i alderen 6-13 år. Dette er første trinn på Trenerløypa og gir grunnlag for høyere kurs i Trenerløypa til Norges Skiforbund. Det settes krav til minimum 75 % oppmøte for å få godkjent.

Oppmøte: Midtstulia

Kursdatoer: tirsdager

Første gang: 15 september kl 18.00-21.00

September:22

Oktober: 6,13

Neste kursdag fortsetter når snøen er kommet

Pris: 1500,- inkluderer kurshefte

Kursholder: Carlo Brömel, mob. 46 90 66 99

Påmelding: www.idrettskurs.no

(søk: Trenerløypa Hopp Trener I)

Søk Trener 1 Hopp-kombinert(Oslo). Må være registrert i Min Idrett for å melde seg på. Sjekk at kontaktinfo og da særlig mailadresse er korrekt. Den brukes til utsending av informasjon.

Frist 5 september.(flyttet fra 20 aug)Klubben må være orientert om deltakelse, de blir fakturert for kurset.

Spørsmål ang påmelding henvendes: Tove Andersen, Oslo Skikrets  tove.andersen@skiforbundet.no