Vårmøter og kretsting 2015

Oslo skikrets Ting ble avholdt tirsdag 2. juni i Skimuseet i Holmenkollen. Vårmøtene er gjennomført. Alle dokumenter vedrørende Tinget og vårmøter finner du i denne saken.

Bildet over viser langrennsløpere Tord Haflan fra Kjelsås og Ingrid Elisabeth Tveten fra Røa som fikk Jubileumspokal i sølv, bestemanspremievinner Håvard Moseby Kjelsås og Martine Engebretsen Heming med glass.

Forslagsfrist til saker som skal opp på tinget var 18.05.15 - 1. innkalling til Tinget

Vårmøte Hopp og Kombinert 20.04.15 - Agenda - Referat Rapport Regionssamarbeid

Vårmøte Langrenn 11.05.15 kl 18:30 Ekeberg - Agenda  - Årsberetning  Referat kommer

Vårmøte Alpin 11.05.15 kl 18:30 Ekeberg - Agenda  - Hva AK gjør i Oslo - Innstilling valg Referat kommer