Heming alpin søker trenere

Heming alpin trenger trenere for aldersgruppene 12 til 16 år. Dette er er både for barmark og skitrening.

Heming Alpin søker etter trenere til aldersgrupper U12 til U16. Heming Alpin har ca 150 aktive løpere i denne alderen. Vi søker dyktige trenere til å følge opp våre unge håpefulle alpinister både til barmarkstrening og skitrening.

Søkere bør ha bakgrunn som aktiv løper og/eller ha trenerkurs. Det er også bra om du har sertifikat.

Du vil som trener i Heming Alpin komme i et godt trenermiljø med mange muligheter. Vi har fokus på utvikling av trenere gjennom kurs, utdanning og erfaring.

Heming Alpin er en avdeling i IL Heming. IL Heming har 8 avdelinger med totalt 5400 medlemmer. IL Heming har opparbeidet store flater for treningsaktivitet med eget treningssenter, 4 kunstgressbaner, innendørs og utendørs tennisbaner, trampolinehall, stor gymsal, utendørs aktivitetsanlegg med løpebaner, hinderløyper og kort vei til Tryvann Vinterpark og Nordmarka.

For mer informasjon kontakt: Sportssjef Heming Alpin, Steve Skavik, alpin@heming.no    901 76012