Terminlister for sesongen 2014/2015

Terminlistene i Langrenn og Alpin er ferdig. TD oppsettene er snart klare Sesongen nærmer seg og vi har et flott konkuranseprogram foran oss.

Gjeldende terminliste finner dere under hver enkelt gren:  Langrenn  - Alpin - Hopp - Kombinert Det kan være avvik fra forslagene som står under.

Terminlisteforslag 2015  ALPIN. (oppdatert 02.11.14)  Teminlisteansvarlig Alpinkomitet Trygve Norum tno@kvale.no 924 47 567 eller Roar Karlsen roar@industrimobler.no

Terminliste 2015  LANGRENN (oppdatert 01.09.14)Denne er vedtatt og klubbene legger inn sine arrangementer så raskt som mulig og innen 20. september  Er det spørsmål så kontakt Espen Utaker espen.utaker@gmail.com

Klubbenes frist for å legge inn sine arrangementer i Sportsadmin er 20 september og administrasjonen «godkjenner» arrangementene innen 1. oktober.  Det er først da an andre kan se hvilke arrangementer som ligger i Sportsadmin.

Innen 15 oktober bør TD være utnevnt og terminlisten er «fullverdig».  Dette legges inn av administrasjonen når listene foreligger fra grenkomiteene.

Invitasjoner til de ulike cupene lages og sendes ut via kretskontoret/legges på Web.

Vi minner om at alle klubber er underlagt barenidrettsbestemmelsene og vi har lagt merke til at bestemmelsene for offentligjøring og distribusjon av resultater for utøvere under 11 år ikke blir fulgt. Det som er OK er å henge opp resultater (ikke rangert) på stadionanlegget, men ikke distribusjon av lister med resultat til privatpersoner og media. for gruppen 11 - 13 år er det ok med resultater, men ikke rangert. Dette gjelder alle grener. Les med på NIF sin web side

Nytt av året er at Kretsadministrasjonen vil fakturerer deltageravgiften, i stede for at klubbene selv må huske å betale inn denne avgiften til kretsen.

NSF - Langrenn - NSF Alpin - NSF Hopp - NSF Kombinert