Husk foreldreseminaret!

Velkommen til Sunn Idretts "foreldre- og trenerseminar" arrangeres på Lillehammer 1. mai - åpent for alle interesserte, nyttig for både foreldre og klubbtrenere. Påmeldingsfrist 15. april.

Når?
Søndag 1. mai

Hvor?
Birkebeineren Hotel & Apartments på Lillehammer.

For hvem?
Alle trenere og idrettsforeldre er velkomne til å melde seg på.

Program
Sunn Idrett vektlegger en helhetlig inngang til det å utvikle sunne og gode idrettsutøvere. Målet med seminaret er å gi foreldre og trenere kunnskap og verktøy til hvordan de kan bidra til å gi de unge gode kostvaner, en god selvfølelse, mestring og glede gjennom idretten!

Foredragsholdere
... er blant annet verdensmester Tiril Eckhoff, som vil dele av sine erfaringer i forhold til kosthold, prestasjonspress, motgang og medgang. Erlend Slokvik, avdelingsleder i Olympiatoppen Innlandet, vil snakke om tilpasset trening for unge jenter versus gutter i vekst og utvikling, og Heidi Holmlund, klinisk ernæringsfysiolog for Sunn Idrett og Olympiatoppen vil holde foredrag og fasilitere diskusjoner rundt kosthold, kropp, vekt og prestasjon.

Lokal kompetanse vil også bli benyttet i psykolog for Olympiatoppen Innlandet, Endre Berger. Han vil snakke om de unges selvfølelse og hvordan du som forelder eller trener kan bidra til å styrke denne.

Trykk her for å komme til påmeldingsskjema

Påmeldingsfrist 15. april!

Informasjon her!