Regionmøte hopp/kombinert

NSF Hopp og kombinert inviterer til regionalt høstmøte på Lillehammer tirsdag 11. oktober kl. 18.00. Påmeldingsfrist torsdag 6. oktober.

Når?
Tirsdag 11. oktober kl. 18.00

Hvor?
Birkebeineren Hotel, Lillehammer

Representanter fra NSF hopp og kombinert vil være til stede på møtet.
Det vil bli servert baguetter ved møtestart.

For hvem?
Trenere, ledere, tillitsvalgte, foreldre og alle andre som har et hjerte for hopp- og kombinertsporten i Hedmark og Oppland. Har du noe på hjerte så er dette arenaen å være tilstede på.

Møtene er viktige for hele organisasjonen fordi det er her ildsjelene rundt omring i landet møter tillitsvalgte og ansatte i forbund og krets.

NSF skiplitisk dokument med hovedvekt på utdanning og kompetanse
* Arrangementstilbud aldersbestemte klasser.
* Kretsenes/møtedeltakernes time.

Ski-Norge vedtok et nytt skipolitisk dokument på skitinget i mai. Gjennom det arbeidet som er gjort med dette dokumentet, og i etterkant av det, er det avdekket at organisasjonen vår har store mangler i kunnskap og kompetanse.

Skipolitisk dokument bygger for det meste på en ny utviklingsmodell av idrettsuttøvere fra de starter sin karriere som barn til de avslutter karrieren som godt voksne. Dette betyr blant annet at vi må ha utviklingsmodellen i bakhodet når vi lager arrangementstilbud for de forskjellige aldersklassene og utviklingstrinn.

Møtene skal preges av en åpen dialog hvor alle skal få muligheten til å si sin mening. Dersom vi i løpet av de to førse timene ikke har behandlet det du ønsker, er den siste timen avsatt til å diskutere det de frammøtte måtte føle behov for.

KLIKK HER for påmelding, siste frist torsdag 6. oktober.

Velkommen!