Hafjell Alpinfestival flyttes

Pga. dårlige snøforhold i Hafjell må dessverre Hafjell Alpinfestival flyttes til 2-3. januar. Lørdagens SSL vil fortsatt være kvalikrenn, men ikke søndagens SL.

Avgjørelsen om utsettelse ble tatt 22. desember, vi beklager de problemer dette måtte medføre.

Med bakgrunn i den siste ukes mildværsperiode har det ikke lyktes å produsere nok snø i Hafjell Nasjonalanlegg for gjennomføring av Hafjell Alpinfestival 27. og 28. desember 2015.  Forholdende i Kjusbakken er lite tilfredsstillende mht. rennavvikling. I tillegg ser det ut til at en ny mildværsrunde, dog kortere, kommer inn over oss den 24. og 25. desember. Med værmeldingen som er meldt fra 26. desember ser det derimot meget lyst ut for å kunne produsere nok snø og preparere en god såle i Nasjonalanlegget (Olympialøypa). Med disse prognoser ser det ut til at vi kan arrangere tre flotte renn for alle klasser i våre nye fasiliteter i Hafjell Nasjonalanlegg den 2. og 3. januar.

Viktig informasjon til påmeldte deltakere
Renndatoene i Min idrett er endret til 2. og 3. januar, og alle som er påmeldt 27. og 28. desember er overført og påmeldt på ny renndato. De som ikke ønsker å være med pga endring av renndatoer, må melde seg av. Dette gjøres via Min idrett eller ved å sende en e-post til terje.hagen@telenor.com.

Da dette kommer litt nært inn på julen og vi gjerne vil være sikker på at alle har fått beskjeden for å unngå en bomtur til Hafjell 27. desember, hadde det vært flott med bekreftelse på deltagelse første helg i januar til e-post: terje.hagen@telenor.com med navnet på deltaker/deltakere.

Se invitasjon for nærmere informasjon!

Vi oppfordrer alle til å videreformidle informasjon med påmelding, her - ny påmeldingsfrist er 29. desember.

Kvalikrenn
Lørdagens SSL-renn vil fortsatt være kvalikrenn, men av ulike årsaker vil søndagens SL-renn ikke være kvalikrenn.

Vi ønsker også og informere om at Hafjell alpinsenter har åpnet med gode forhold , se; Hafjell nå for nærmere detaljer og oppdateringer.

God Jul og Godt Nyttår, vi ses forhåpentligvis på nyåret.

Terje Hagen
tlf. 90165090