Telenorkarusellen 2015-16

Nesten halvparten av klubbene i Oppland skal arrangere Telenorkarusell-renn sesongen 2015-16!

Vi ønsker å skape enda større aktivitet i alle skigrener for årsklassene opp til og med 12 år, og vi inviterer derfor hvert år klubber og lag til å arrangere Telenor Karusellen i sine lokalmiljøer.

Ved fristens utløp har hele 42 arrangører i Oppland Skikrets søkt om å arrangere Telenorkarusellen 2015-16. Dette viser at vi har en stor bredde som ønsker å arrangere skiaktivitet for barn og unge.

Alle arrangørene vil få tilsendt sitt materiell før jul.

Det er fortsatt mulig for evt. etternølere å søke, linken er åpen så lenge vi har arrangørutstyr på lager, KLIKK HER

Arrangører fra Oppland Skikrets

Øvre Vardal Sportsklubb
Øyer-Tretten IF

____________________

Gjennom Telenor Karusellen ønsker vi å gjøre barnearrangementene lettere å arrangere og mer attraktive for deltagerne. Dette gjør at klubbene enklere vil kunne rekruttere flere barn, foreldre og trenere.Telenor Karusellen skal ha en åpen og inkluderende form, og bidra til en positiv utvikling, sportslig så vel som sosialt. Og med de siste års enorme respons friskt i minne, ble det også svært stor respons med ca. 75 000 deltakere og 540 arrangører i Telenor Karusellen. Print ut årets brosjyre.

SESONGEN 2015-16
Årets materiell, premier og rammer for arrangører finnes i vår brosjyre. Grenene har ulike krav til sine arrangører. I tillegg til grenspesifikt innhold, kan dere for eksempel også arrangere skileik.

ARRANGØRER 2015-16
Alle idrettslag knyttet til Norges Skiforbund kan arrangere Telenor Karusellen. Også de som har vært med før må søke. E

KRAV TIL ARRANGØRER

• Bruk startnummer, arenaseil og arrangørvester under arrangementene
  •  Legg opp til de aktiviteter og alternative konkurranseformer som hver gren har satt opp som krav
  • I etterkant av sesongen send inn minimum ett bilde fra deres arrangement til telenor.karusellen@skiforbundet.no
Få flest mulig i ditt lokalmiljø til å bli med, her finner du maler for annonsering.