Vil du være 'skiutvikler'?

Oppland Skikrets søker etter en ny medarbeider som vil være med på å utvikle skiidretten i Oppland! Søknadsfrist 1. desember.

Oppland Skikrets søker etter ny medarbeider som skal bidra til å utvikle skikretsens skiklubber og trenere for at vi skal få enda flere glade, motiverte og gode skiløpere – i alle aldre. Søknadsfrist 1. desember.

Stillingen er en 2-årig 100 % stilling med mulighet for forlengelse.

Hovedoppgavene i stillingen
.... er knyttet til kompetanseutvikling og skifaglig oppfølging av kretsens klubber og trenere, herunder:

• Iverksette kompetansetiltak og trenerutdanning innenfor Skiforbundets utdanningstilbud
  • Bistå klubbtrenere med råd- og veiledning
  • Bistå klubber i møte med barn og unge med nedsatt funksjonsevne
  • Utøve holdnings- og verdiarbeid
  • Utvikle informasjon på nettsider, sosiale medier og bruke idrettens IT-verktøy
  • Utføre administrative oppgaver for både Oppland Skikrets og andre skikretser.

Kvalifikasjoner
Vi søker deg som har stor interesse for idrettsfaglig utviklingsarbeid og skiidrett spesielt. Du bør ha idrettsfaglig utdanning på høgskolenivå og være kjent med idrettens utdanningstilbud og Skiforbundets «trenerløype». Du bør også ha erfaring med idrettsarbeid og være godt kjent med idrettens organisering og verdigrunnlag. Det er en fordel om du har erfaring med å arrangere og holde kurs.

Vi kan tilby
.... en utfordrende jobb i et miljø med stort engasjement for skiidretten. Du må være selvstendig og strukturert og ha god gjennomførings- og samarbeidsevne.

Arbeidet ved skikretskontoret skjer i nær kontakt med det frivillige apparatet i kretsen og i skiklubbene. Det betyr at du må være tilstede på møter og arrangementer utenom ordinær arbeidstid. Du må ha en sporty og fleksibel innstilling til jobben og ha førerkort.

Lønn etter avtale.

Skikretsen holder til på Idrettens Hus i Fakkelgården på Lillehammer.

Spørsmål kan rettes til:
Oppland skikrets v/ administrasjonssjef Ellie Lein (977 71 953)
eller kretsleder Marit Roland Udnæs (986 78 361)

Frist: 01.12.2015
Tiltredelse: 01.04.2016

klikk her for å sende inn søknad