Samling i Gausdal

Gausdal Skilag og Oppland Skikrets inviterer til hopp- og kombinertsamling i Gausdal 11-12. januar

Samlingen er et resultat av samarbeid mellom skikretsene i Oppland og Hedmark.

Lørdag deles dagen i to:
Det blir en kombinasjon mellom turn i Gausdal Arena og hopping i Kremmerlibakken.

Turningen vil bestå av skumgrop og airtrack med kvalifiserte instruktører. Den første gruppen vil være i aktivitet i Gausdal Arena fra klokken 11.00. Hvem som begynner hvor, vil det bli laget grupper for etter fristen for påmeldingen er gått ut. Disse gruppene vil bli lagt ut på kretssidene og på hjemmesiden til Gausdal IL/hopp/kombinert så fort de er klare.

Alle møter kl. 10.00 i Kremmerlibakken, hvor så den ene gruppen kjører til hallen, mens den andre halvparten gjør seg klar til hopping. Det vil bli satt opp trenere i de ulike bakkene.

På søndag vil det bli hopp- og kombinertrenn i Kremmerlibakken og jordet rundt.

Overnatting
Rimelig overnatting kan bestilles inne på velkomstsenteret. Dette er hotellrommene fra Thon Hotel Gausdal.

Fredag-søndag i 2-sengs rom: 250,- pr rom pr helg inkl. sluttvask.

Eventuelt tillegg:
Sengesett:           130,-
Fullpensjon:       390,-
Frokost:               110,- (6-16år: 60,-)
Lunch:                  125,-( 6-16år: 75,-)
Middag:               185,- (6-16år: 95,-)

Barn under 6 år spiser gratis sammen med betalende gjest.
Send bestilling til idrett@skeikampen.no

Påmelding
Påmelding for lørdag gjøres til Bjørn Ødegaard på mail: bodefarm@online.no  Påmeldingsfristen er torsdag 9. januar!

For påmelding til søndagens Kremmerlirenn vises til terminlisten på skiforbundet sine egne nettsider, hvv. hopp og kombinert. Der står de ulike klassene som rennet arrangeres i.

Vi håper mange vil ta turen til Gausdal denne helgen og bidra til at det blir en fin helg for våre unge hopp- og kombinertutøvere.

Med hilsen
Gausdal Skilag og Oppland Skikrets