Byttehelgen og mCASH

Byttehelgen 2016: Slik kan klubben ta betalt i kiosken, på bruktmarkedet eller lotteriet Med mCASH kan du selge raskere, minske køen og selge mer.

mCASH er en komplett mobil betalingsløsning som er ideell for lag og foreninger.  Helt uten dyrt utstyr eller terminaler setter dere opp kiosker, tar betaling på markedsdager og organiserer påmelding og betaling for arrangementer. Selvsagt kan du også bruke mCASH til vennebetaling, i butikken og på nett.

La kundene forhåndsbestille kioskvarer, supporterutstyr, parkering, billetter og annet ved hjelp av mobilen. Med mCASH kan klubben drive effektivt salg uten kontanthåndtering, dyre terminaler, og billettbyråer. Velg selv om klubben skal ha en felles løsning, eller om grupper eller lag skal ha hver sin med egen oppgjørskonto. mCASH er lett å integrere i et eksisterende kassesystem, eller som et uavhengig betalingssystem.

PÅMELDING  OG FORHÅNDSSALG  TIL ARRANGEMENTER
Forenkle påmeldingen for dine medlemmer og besøkende! Sett opp arrangementet som en meny i mCASH, del URL’en eller QR-koden og la folk melde seg på og betale. Du har full oversikt og kan be om tilleggsopplysninger om den påmeldte som navn, fødselsdato, klubb, lisensnummer, telefonnummer, osv. Genialt enkelt!

SALG AV KIOSKVARER - HURTIGKØ
Kundene skanner en QR-kode på stedet eller trykker på «i nærheten» inne i mCASH-appen og får opp menyen. Deretter velger man varer og betaler med mobilen. Kunden mottar en digital kupong på mobilen, som løses inn når varene hentes. Når kupongen er løst inn, vises en visuell kjøpsbekreftelse på kundens skjerm - den blinker, og varene leveres ut.

BLI MED PÅ BYTTEHELGEN
Si JA til brukt og bli med på Byttehelgen. Les mer om hvilke klubber rundt i hele landet som allerede er påmeldt, og registrer deres eget arrangement påwww.byttehelgen.no

KOM I GANG
Bestill mCASH enkelt til din klubb på www.mcash.no/start
Det eneste som kreves er at ditt lag eller forening signerer en avtale med mCASH. Det er et krav fra Finanstilsynet. Avtalen må signeres av en person med fullmakt (ofte daglig leder) enten på papir eller med BankID i vår signeringsportal. I tillegg kreves en kontoverifisering som knytter organisasjonens navn til bankkontoen som blir registrert.

Her kan du få mer informasjon om byttehelgen og mCASH