Klart for høstmøtet til FIS

Fra onsdag til lørdag er det klart for de viktige høstmøtene i Det internasjonale skiforbundet (FIS).

De tradisjonelle møtene i de tekniske komiteene kommer til å ha fokus på planlegging, endringer og presiseringer av regelverket, samt andre justeringer foran vinterens sesong.

Det er totalt cirka 60 ulike FIS-møter i løpet av disse fire dagene rett ved flyplassen i Zürich. I etterkant av møtene skal alle vedtakene formelt godkjennes av styret i FIS (FIS Council). Det er flere hundre deltakere på kalenderkonferansen fra mange nasjoner hvorav cirka 25 fra Norge. Dette er både representanter fra grenene og komiteene i Norges Skiforbund, arrangører og FIS-representanter som gjør en viktig jobb for norsk skisport. I forbindelse med møtene er det også egne seminarer. Trondheim skal også presentere sin VM-søknad for 2020/2021.

Følg seminaret fortløpende med nyhetssaker på fisski.com, samt så kommer det oppsummeringssaker på skiforbundet.no i etterkant av møtene.

Se sak på fisski.com

Tidsskjema på fisski.com