Knut-Eirik Dybdal (NTB Scanpix)

Det «umulige» er mulig!

Mannen bak og initiativtaker til Arctic Race of Norway på sykkel kommer til NSFs høstmøte/arrangør og anleggsseminaret lørdag 17. oktober. Knut-Eirik Dybdal er mannen som får til det «umulige».

- Jeg vil snakke og vise Arctic Race of Norway som et arrangement, og hvordan vi har klart å samle så mange for å jobbe sammen om et arrangement. Det er mye som er mulig innenfor skisporten om man har troa på det som ikke er gjort «funker», mener Dybdal.

Han er klar på at flere skiarrangører kan gjøre det «umulige» mulig. Dybdal er selv en ivrig turrenndeltaker på ski og innrømmer selv at det er skisporten som egentlig har vært han sport.

Han er meget interessert i skisport, og har i mange år blant annet vært speaker på flere skiarrangementer.

Og for ikke så mange år siden så husker vi folkefesten under NM ski på Stokke. Der var blant annet Dybdal selv speaker.

Stor interesse
Det blir både kretsledermøte, fagmøter i flere grener og tradisjonelt arrangør- og anleggsseminar. I tillegg gjennomføres det egen samling for anleggskontaktene og TD-ene i langrenn. NSFs høstmøte starter fredag 16. oktober med fagmøter og kretsledermøte. Allerede er det stort interesse for seminaret.

- Dette tror jeg må være en av tidenes beste og mest innholdsrike program på et anlegg- og arrangørseminar, forteller arrangementssjef Terje Lund.