Fra arrangør- og anleggsseminaret i fjor.

- Best program «ever»!

Arrangementssjef Terje Lund oppfordrer ski-Norge til å legge turen til årets arrangør- og anleggsseminar, i år i kombinasjon med NSFs høstmøte.

- Dette tror jeg må være en av tidenes beste og mest innholdsrike program på et anlegg- og arrangørseminar, i år kombinert med høstmøte for NSF. Vi håper representanter og arrangører fra ski-Norge tar turen for et variert og spennende program i kombinasjon med uformelle møter og sammenkomster, forteller arrangementssjef Terje Lund.

Det blir både kretsledermøte, fagmøter i flere grener og tradisjonelt arrangør- og anleggsseminar. I tillegg gjennomføres det egen samling for anleggskontaktene og TD-ene i langrenn. NSFs høstmøte starter fredag med fagmøter og kretsledermøte.

Lørdag formiddag er det en svært spennende fellesdel med foredrag av Jurg Capol (direktør for nordiske grener i FIS Marketing) og Knut Eirik Dybdal (mannen bak Arctic Race på sykkel).  Etter lunsj blir det parallelle sesjoner hvor seminardeltagerne kan velge blant en rekke foredrag og workshops.

Lørdag kveld er det middag med utdeling av priser til Årets arrangør og anleggsutvikler. Søndag er det faglige deler hvor innholdet er spesifisert til det mer renntekniske i hver gren, samt anlegg og World Cup/TV-sendte skirenn. Arrangementssjefen er stolt over årets program. - Jeg tror nesten alle arrangører av skirenn vil ha et godt utbytte av å legge turen til Gardermoen denne helga, sier Lund.

Se det spennende programmet på skiforbundet.no

Påmelding til Høstmøtet / Arrangør og anleggseminar 2015