Torgeir Nordby ble hedret med Norges Skiforbunds gullmedalje i forbindelse med helgas møter på Gardermoen.Torgeir Nordby (t.v.) og Erik Røste

Prisdryss på Gardermoen

I forbindelse med årets høstmøte i Norges Skiforbund på Gardermoen i helga ble det utdelt en rekke priser lørdag kveld.

Årets arrangørpris i freestyle gikk til Lillehammer Skiklub, mens prisen i alpint gikk til Hafjell Kvitfjell Alpin AS. I hopp gikk prisen til Heddal IL, mens World Cup Trondheim fikk pris for sitt ungdomsrenn i kombinert. I telemark gikk prisen til Bækkelagets SK. Årets Årets anleggspris gikk til Tolga.

I langrenn ble det delt ut klubbpris, arrangørpris og ildsjelpriser. Kjelsås ble årets langrennsklubb, mens Harstad fikk arrangørpris for NM del 2. Tormod Johnsen (Kilkam), Haldis Dahl (Hållingen), Guttorm Øye (Hovdebygda), Åge Rusten, (Skåbu/Tverrbygda), Gabriel Johannessen (Buskerud Skikrets) og Eivind Selvig (Kjelsås) fikk ildsjelpriser.

Rolf Bryn fikk ildsjelpris i telemark.

Torgeir Nordby ble hedret med Norges Skiforbunds gullmedalje for sin innsats gjennom 20 år som blant annet rennleder, bakkekonstruktør og teknisk delegert i hopp.

Holmenkollen Skifestival fikk for pris for årets  tv-sendte skirenn i Norges Skiforbund.

Omtale av alle prisene på skiforbundet.no