Ung:leder 2014/15

Er du en engasjert ungdom mellom 15-25 år som har lyst å gjøre en forskjell for din klubb? Har du lyst til å utvikle deg selv som leder i et motiverende og sosialt miljø.

Da må DU søke Ung:leder 2014/15!

Ung:leder er Norsk Friidretts storsatsning på ungdom. Det er nå gjennomført tre kull hvor 300 ungdommer har fullført til svært gode resultater og tilbakemeldinger. Skiforbundet og orienteringsforbundet har noen  plasser tilgjengelig gjennom samarbeid med Friidrett. De har også åpnet for å ta inn flere andre idretter, så det er ikke bare friidrettsungdommer som deltar.

Vi søker nå etter 100 nye deltakere til Ung:leder 2014/15.

Vi skal møtes til fire inspirerende helgesamlinger med fokus på ledelse og engasjement. Ung:leder retter seg til deg som har lyst til å utvikle deg som leder, og være med å bidra og påvirke fremtiden i norsk idrett.

Alle mellom 15-25 år som er tilknyttet en klubb kan søke.

Dette er noen smakebiter fra menyen:

• Spennene foredrag med kjente og gode foredragsholdere
  • Prosjektutvikling og ledelse
  • Personlig utvikling
  • Personlig oppfølging fra forbund og klubb
  • I tillegg til deltagelse på samlingene får du også prøve deg som prosjektleder for et selvvalgt prosjekt. Du kan velge mellom ulike prosjektkonsepter eller utvikle et eget prosjekt som du ser behov for i din klubb.

Deltageravgift kr 2000  kr (inkl alle utgifter i forbindelse med samlingene). Vi ønsker at klubb betaler denne.

Oppstart 26.-28. september. Søknadsfrist 1. juli!

Mer informasjon og påmelding:  www.friidrett.no/ungleder

Flyer for om du vil rekruttere en venn

Skriv til klubben om du trenger argumenter for deltakelse

Følg oss også på Instagram @ungleder