Telenor Karusellen 2013-2014

Full støtte til klubber som vil arrangere renn.

Norges Skiforbund og hovedsponsor til Telenor Karusellen, Telenor, har for 8. året laget en arrangørpakke som vil gjøre det enklere for lag/klubber å arrangere renn for aldersgruppen til og med 12 år. Årets Telenor Karusell har fått en designmessig oppgradering!

Telenor Karusellen er en kjempesuksess
I sesongen 2006/2007 var det med 16.000 barn på Telenor Karusellen. I 2012/13 var det hele 75.000 deltakere.

Pakken inneholder
• Startnummer-vest (WC-kvalitet, velg mellom 2 typer) • start- og målseil • arenaseil • arrangørvester • hoppvimpler • skicross klistremerker • arrangør-dvd med gode råd • informasjonsfolder • nettside for informasjon og aktivitetsbank • plakater for oppslag • mal til annonser • Tidligere arrangører får automatisk tilsendt påfyll av arrangørmateriell og kan i tillegg spesifisere egne ønsker.

Premier
Barn som deltar får Telenor Karusellens drikkebelte som er årets premie.

Telenor Karusellen
kan også arrangeres som et tilleggsnavn til eksisterende, planlagte, tradisjonsrike renn.

Verdi på pakken
Minimum kr 200,- pr barn, dvs. at en arrangør med 100 deltakere vil få arrangørmateriell til en verdi av minimum 20.000 kr. I tillegg får du som arrangør redusert planleggingsarbeid knyttet til rennet og et enda bedre arrangement.

Søknadsfristen er 6. november
Ikke nøl. Vi har materiell til 75.000 deltakere, men det er ikke sikkert at det holder!

Brosjyre for Telenor Karusellen

Til side med informasjon og søknadsskjema

Nedenfor finner dere eksempler på ulike arrangementer fra de siste årene.

Telenorkarusellen

Telenorkarusellrenn fra Bjørkebakken