Digital dugnad

Idrettslag kan tjene penger på digital dugnad. Norges idrettsforbund har inngått en avtale med Posten som gir idrettslag muligheten til å tjene penger ved hjelp av noen få tastetrykk.

Til alle særforbund

Norges idrettsforbund har inngått en avtale med Posten som gir idrettslag muligheten til å tjene penger ved hjelp av noen få tastetrykk. Alt idrettslaget trenger å gjøre er å få medlemmer, venner og bekjente til å registrere seg i Digipost. For hver nye bruker idrettslaget rekrutterer får det 25 kroner.

I dag, 28. januar, åpnet påmeldingen til kampanjen. Vi håper kampanjen er av interesse for deres klubber og lag og at ditt særforbund ønsker å være med å dele informasjon om kampanjen. Kampanjesiden er http://www.idrett.no/tema/idrettsavtaler/Sider/Digital-dugnad.aspx. Påmeldingen varer til 3. februar.

Dere kan også se pressemeldingen fra NIF og Posten sendt 27.januar: http://www.idrett.no/nyheter/Sider/Idrettslag-tjener-penger.aspx.