MegaPark-2015

Velkommen til Hafjell 19.-22. mars

Info  angående MegaPark .

Fri Flyt arrangerer i 2015 MegaPark for 10. året på rad, og nok en gang er Hafjell arena for arrangementet. Datoen for arrangementet er torsdag 19 mars til søndag 22. mars. Vi venter som vanlig storinnrykk av freestylekjørere i alle aldre. Det unike med MegaPark er at Hafjellparken bygges eksklusivt om for å gjeste kjørere i alle aldre og på alle nivåer. En stor nyhet for 2015 arrangementet er at MegaParken vil bli enda lengere med flere elementer. Det vil også i år tilrettelegges for ulike rail og hoppkurs, konkurranser, mulighet for å teste forskjellig utstyr fra våre sponsorer, men ikke minst en sosial arena hvor parkjøring er i fokus. Deltageravgiften inkluderer også i år den populærer O`Neill MegaPark genseren til en verdi av 999.-kr. I tillegg gir registreringen mange fordeler som blant annet:

• Eksklusiv      adgang til den oppgraderte terrengparken.
  • Fri      adgang til alle konkurranser, tips og triks kurs, og andre arrangement      under MegaPark
  • Gunstig      pris på overnatting og heiskort
  • Freebies      fra våre sponsorer
  • Kursing      i foto/filmteknikk
  • Rabatt      på mat og drikke

MegaPark passet koster i år:

499.- for Fri Flyt abonnenter

549.- inkludert 3. utgaver av Fri Flyt

999.- uten abonnement

(Gratis for foreldre og trenere som kun skal se på)

Fri Flyt MegaPark er en fantastisk sosial arena hvor jibbere fra hele landet samles for å kjøre Norges beste terrengpark. Vi ønsker i år som i fjor å gi klubber vår abonnentpris på 499.-. Denne prisen gjelder frem til 15. januar. Om dette er interessant så send meg en mail med navn på deltagere og klubb innen 15. januar for å benytte dette tilbudet. Vedlagt ligger påmeldingsskjema.

Velkommen til MegaPark på Hafjell 19.-22. mars 2015!