Påmelding renn

Skilisens må være løst ved påmelding. Alternativt må det løses engangslisens. Det blir mulig å løse engangslisens mot avgift på rennkontoret. Det vil også være mulig å leie brikke mot avgift.

FIS-kode må oppgis ved påmelding av alle som skal delta i FIS‐klasser. Mangler du dette finnes informasjon på www.skiforbundet.no eller kontakt Norges Skiforbund.

For stafettlag som skal konkurrere om å bli NNM-mester, gjelder ordinær påmeldingsfrist. Påmeldingsfrist Mix-lag er lørdag kl 20. Påmelding av mix-lag sammensatt av løpere fra ulike klubber må gjøres på e-post til nnm2015bodo@gmail.com

På rennkontoret på Bestemorstua vil det henge ei liste der dere kan notere løpere som trenger noen å danne et mix-lag med. På denne måten håper vi å kunne koble flest mulig løpere.

Påmelding av løpere til stafettlagene kan gjøres i Sportsadmin. Endring av oppsettet av løpere og løpere til mix-lag må gjøres innen lørdag kl 20. På Stormen bibliotek der både premieutdeling og lagledermøter gjennomføres lørdag, vil det være tilgang til trådløst nett og til datamaskiner, for innmelding av mix-lag og løpere til stafettene.

Startkontingenter:

13-16 år 100.-, 300.-/stafettlag

junior 115.-, 230.- / stafettlag

senior 130.-, 260.-/ stafettlag

Lørdag den 14.3. legger vi ut deltakerlista, der dere må sjekke om alt stemmer.  Faktura til klubben sendes ut den 15.3. per mail. Betalt startkontingent er forutsetning for starttillatelse.

Innstrandens IL, som organiserer NNM i år, har en aktiv gruppe funksjonshemmede langrennsløpere. De fleste utøvere er utviklingshemmede, men ikke alle. Innstrandens ønsker å bidra til et skikkelig løft for langrenn for funksjonshemmede i landsdelen. Konkurransen vil også være en anledning til å knytte kontakt for framtidige møter. Lederne i gruppa står til tjeneste for enhver som ønsker nærmere opplysning. Vi tar imot beskjed om ønsker interesserte utøvere måtte ha og vil etterstrebe å imøtekomme ønskene og behov. Foreløpig er det satt opp en Åpen Klasse for påmelding, men egnede klasser vil settes opp ettersom påmeldinger viser behov. Det bes om at type funksjonsnedsettelse og eventuelt andre behov tilkjennegis ved påmelding.  Hvis det er usikkerhet vedrørende påmelding, er det bare å kontakte oss.

Kontaktpersoner:

Alan Hutchinson: alh@uin.no 95468939

Anders Wold: anders@smolten.no 45473764

Veteranklasser opprettet 8.12.2015 (fra fylte 35 år)

Invitasjonen som er sendt ut til klubbene finner dere her.

Utøvermiddag

Er avlyst grunnet for lite påmelding.