Det snør på Bestemorenga!

Her finner du oppdatert informasjon om fasilitetene på stadionet.

Det vil være matservering på stadion i et romslig, oppvarmet cafételt i umiddelbar nærhet til målområdet og smøreteltet, samt på Bestemorstua, samme bygningen som rennkontor. Det blir  salg av kake, vafler, pølse m/brød, baguetter, og sannsynligvis en varmrett i teltet og godt med plass, og i tillegg legger vi opp  til et utsalgssted ute på området.  I kaffeteltet vil dere også finne oppslag med start- og resultatlistene.

Vi ønsker et så miljøvennlig arrangement som mulig. Derfor oppfordrer vi hele skifamilien til å rydde etter seg, kaste søppel og legge tomflasker i de beholderne som satt opp for dem.

Middag og frokost serveres på Grønnåsen skole i forbindelse med helpensjon.

Intesport Bodø kommer til å ha utsalg i arenaområdet.

Medisinsk utsyr/ lege: i den gamel tidtakerbua på sletta, merket med skilt.

Her finner du kartet over hele arenaen med alle fasilitetene. Vi er faktisk litt stolt av den flotte tegninga som er laget av Matti Jäntti. Her ligger samme kartet som word-fil, dersom dere har problemer med å åpne den andre fila.

Her finner dere et kart som viser vei i Bodø - Bestemorenga, Grønnåsen skole og Scandic/ Stormen er markert.

Det er laget beredskapsplan for arrangementet. Beredskapsansvarlig er Bjørn Godal (mob. 95068985)