Smøreplasser

Kilbotn Skistadion:
Smøreplassene er båser på 16 m2 (4 x 4 m) i oppvarmet telt (smøreplass-størrelse kan tilpasses – oppgi annet behov ved bestilling). Smøreteltet har grunnbelysning og hver bås har tilgang til kontakt med 1 fase 16 A 230 V strøm.

Teltene er plassert tett inntil oppvarming/glidtestområde, og ca 150 m fra smøreteltområdet til start.

Leie for smøreplass er kr 7 600,- (kr 475,- pr. m2) ved bestilling og betaling innen 1. mars. Ved bestilling og/eller betaling av smøreplass etter 1. mars er prisen kr 9.500,-.
Ved bestilling etter 15. mars kan vi ikke garantere plass.

Åpningstider smøretelt:
Onsdag 25. mars        kl 08:00 - 23:00
Torsdag 26. mars        kl 06:00 - 23:00
Fredag 27. mars          kl 06:00 - 23:00
Lørdag 28. mars         kl 06:00 - 23:00
Søndag 29. mars         kl 07:00 - 15:00

Plasser for egne vogner på oppstillingsplass (4 x 6 m) med tilgang på 1 fas 16 A 230 V strøm er rett ved smøreteltet. Leiepris for oppstillingsplass er kr 3 500,-. Ved bestilling og/eller betaling av plass for vogn etter 1. mars er prisen kr 4 500,-. Ved bestilling etter 15. mars kan vi ikke garantere plass.

Er det eventuelle andre behov så spesifiser gjerne det på bestillingen så vil vi prøver å imøtekomme disse så langt dette lar seg gjøre.

Bestilling sendes til Jon Arne Torbergsen,
jat@enter-revisjon.no  (mob 404 76 759).

Oppgi kontaktopplysninger (mail/telefon) og fakturaadresse ved bestilling. Plassbestilling blir fakturert fortløpende og betalt faktura innen fristen, 1. mars fungerer som bekreftelse på tildelt plass.

Vi bygger smøreplasser og tilpasser oppstillingsplasser etter bestillinger som er kommet inn innen fristene som er gitt ovenfor.

Leietakere er ansvarlig for at skjøteledninger og elektrisk utstyr er uten feil som slår ut overspenningsvern og jordfeilbrytere.