Kick off for SKI NM 2024

KICK OFF 22. JANUAR UTSETTES TIL 5. FEBRUAR! PÅ BAKGRUNN AV AT DET IKKE ER FORSVARLIG Å FERDES PÅ VEIEN PGA VÆRET, HAR VI BESLUTTE Å AVLYSE DAGENS KICK OFF FOR SKI NM 24 PÅ HUB LILLEHAMMER. VI ØNSKER IKKE Å UTSETTE DELTAKERE FOR UNØDVENDIG KJØRING. VI BEKLAGER AT DENNE INFORMASJONEN KOMMER UT I SISTE LITEN OG HVA DETTE MÅTTE MEDFØRE FOR NOEN AV DERE. Derimot ønsker vi dere alle velkommen til ny KICK OFF den 5. februar kl. 18:00 – 20:00 i Håkons Hall. Håper å se flere av dere der, hvor vi stiller opp med kaffe og noe å bite i samt tilgjengeligheten for spørsmål.

Lillehammer er destinasjonen for SKI NM 2024 som skal holdes 19. – 24. mars i langrenn, kombinert, ski hopp, telemark og randonee. Det går fort til mars og derfor ønsker vi å invitere deg til kick off med informasjon om arrangementet og frivilligmulighetene.

Dato: 5. februar (Flyttet fra 22. januar)
Tid: 18:00 – 20:00
Sted: HUB LHMR som ligger i GD bygget (adr: Jernbanegata 13, 2609 Lillehammer)

Det vil være mulighet for å snakke med frivilligansvarlige og stille spørsmål du måtte ha, mens vi serverer kaffe og noe å bite i.

Dette blir en spennende vinter, og vi ser frem til å sammen skape et suksessfullt arrangement.

Vel møtt!

Med vennlig hilsen,
Lillehammer Skiklub, Søre Ål Skiklubb og Lillehammer Olympiapark.